27 Mayıs 2013 Pazartesi

KURSLA GÖLYAZI GEZISI:)


Gölyazi neresidir ordan başlayalım.(Bu arada bende ilk defa gittim), Bursa- İzmir  karayolunda Uluabat gölü kıyısında küçük bir yarımadada kurulmuştur. Köyün başlıca geçim kaynağı balıkçılık ve zeytincilikmiş.
Ayrıca her sene düzenlenen leylek şenliği vardır. Leylek şenliklerinin olduğunuda orda gözleme satan teyzelerden birinden duydum. sabah sekizde topalanıp 8.30 gibi yola çıktık 40-45 dakika sonra gölyazıya vardık. kurstan Mümtaz abinin tanıdıkları varmış orda sabah kahvaltısını yaptık ve başladık fotoğraf çekmeye:) hava inanılmazzz sıcaktı biraz amele yanığı olduk:) tavsiye ederim Bursa ya yolunuz düşerse yada Bursadaysanız gidip Gölyazıda bi kahvaltı yapın. Tek eksi yönü var biraz kokuyo. Oda durgun su olmasından kaynaklanıyor. İnsanları sevecen herkes hoşgeldinizz diyip duruyo size. Bide şahit oldum düğünler bile duyuruyla yapılıyo. tüm gölyazı halkı davetlidir die:) küçük olduğundan herkes birbirini tanıyo. neyse artık fotoğraf zamanı.



 Çok büyük balıklar vardı Bunlar minyatürleri Diyebilirim:)



Gözlemeci teyze:)





Gökçe Hoca

Aşkımız Her yerde:)

Dede:)





Aşk onun adı:)

Bizden kareler:) daha fazla benden kareler:)

Bu dedeyi çekerken ne güldüm dede seni çekebilirmiyim die sordum bana eeee çekiyosan çek dedi bende ayarlarını yapmaya çalışırken noldu be çekemedin bi :) dedi tabi ben koptum:)

Baris:)

Emel abla:)

YalçIn




2 yorum:

  1. çok güzel kareler Zezemm bayıldım..Gölyazıyı bende çok seviyorum kül kahvesi yapar girişteki restaurant ,ağlayan çınarı vardır ,insanları da dediğin sıcacık unutulmaya yüz tutmuş bir doğallık var Gölyazıda ..Aşkınla hep mutlu olun inşallahhh öpüldünn kuzummm :)

    YanıtlaSil
  2. :) aaaaminnnnnn münücümmm :*

    YanıtlaSil

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler