16 Şubat 2014 Pazar

14 Şubatta Neler yaptım :)

İlk önce Kapımda aşk kokusu olsun die kalpli bir kapı süsü yaptım:)
AŞKLI kapı süsü yapımı için Malzemeler;)
-1 adet mukavva
-1 adet kırmızı ve beyaz keçe
-Yapıştırıcı ilk uhu kullandım tutmadı o yüzden silikon tabancasıyla yapıştırdım
- Samanlı ip adını bilmediğimden böle yazdım:)









Kapımızı süsledim bitti:) Sıra evin içine geldi:)
kartonları kurabiye kalıplarıyla kalp çizerek kestim hayalet iplerle tavana astım . sanki heryerde kalpler uçusuyormuş gibi oldu :)
ve yine her zamanki gibi sevgili Zeynep in 14 şubat için hazırladığı kartlarından çıkarıp aralara serpiştirdim. kartlar için zeynep harikaları diyarı na uğrayın:) 


uçuş uçuş kalpler:)



evett masamda hazır:)
 Sevgili sevgiliği beklemek kaldı geriye:)

love yazısını leroy merlin den almıştım. bide Home u ordan aldım:)




bi tane püskül alıp ucuna kestiğim karton kalplerden takıp peçetelik yaptım:)



En sevdiğime en sevdiğimden yaptım. cupcakeli herşeye şu sıra acayip sardım. cupcakeli herşey harikalıdır:))


Eşim seminere 14 şubat günü gittiği için biz 13 şubatta kutladık sevgililer gününü:))

Manavgat yolcusu olan sevgili eşimi 14 şubat sabahı gönderdim:)
Bende 14 şubat akşamı ablamın baby showerı için Ankaraya geldim. Hep böyle tatlı ayrılıklarımız olsun.
Baby showerın detaylarını yakında paylaşıcam. Sevgiler...


3 yorum:

  1. Rabbim mutluluğunuzuu daim etsin herşeyin en güzeline layıksınız her bir kare şahane eline emeğine sağlık kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. :) cannsııınnn senn saoll bebekimmmmm :*

    YanıtlaSil

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler