1 Mayıs 2014 Perşembe

ŞİRİNEMİN BEKARLIĞA VEDASI:)

Yazmayalı baya oldu iş yoğunluğumdan hayat telaşımdan bi türlü zaman bulup yazamıyorum bu sıra ama bunu yazmazsam olmaz:)

İş yerinde tanıştığım tatlı mı tatlı meslektaşım evleniyo ve ben ona bekarlığa veda partisi hazırlamasaydım tabiki olmazdı:) kolları sıvadım ve ortaya şöyle kareler çıktı:)
Cimcimemmm çokkk mutluuu olsunnn:)
Matbaadan kendim hazırladığım konuşma balonlarının çıktısını alıp kesmeye başladım:) Mangal çbuklarınada yapıştırdım al sana konuşma balonu:)) mağlum bu sene resimlerin olmazsa olmazı:) 

Gelen misafirlere hatıra olarak dağıtmak için minik kavanozların içine pembe badem şekeri koyduk kapağınada sticker yapıştırıp dağıttık:) 


A3 kartona darısı başıma Listesi bastırdık isteyenler ismini yazdırdı.


Denizin sahile vurduğu dalları toplayıp beyaz sprey boyayla boyayıp dilek ağacı yaptım:) dilek kartlarınıda tabiki üstüne astım çok hoş bi hava kattı bu ağacı 3. evlilik yıl dönümü partimdede kullanıcam nasipse:)





Haydi bakalım bekarlar toplansın Listenin başına:))















Gecenin sonunda mutfağımda karşılaştığım not:) En çok bunu beğendim o akşam bütün yorgunluğumu aldı beni mutlu etti. Asıl ben teşekkür ederim bi senede bana ne kadar da çok şey kattın samimiyetin, güler yüzün, arkadaşlığın daha sayamadığım bi çok şey içinn Teşekkür ederimmm... iyiki girmişsin hayatıma:) Çok mutlu ol Şirinemm... Gülen yüzün hiç asılmasın ve mutsuzluk nedir bilmesin güzel yüreğinn... Seni çok sewiyorum canım arkadaşımm...

Yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. En moralimizin bozuk olduğu gün bile yanlız bırakmayıp düşünceli dawrandığınız için ayrıca teşekkür ederim rabbim hepinzin yolunu açık etsin sewiyorum sizi:)

2 yorum:

  1. bütün detaylar,harikalı hazırlıklar herşey süperdi kuzum yine; eline,emeğine,yüreğine sağlık arkadaşım.mutlu mutlu musmustu bir hayatı olsun hanifemizin sevdiceğiyle bir ömür..

    YanıtlaSil
  2. :) sizinde ayacıklarınıza sağlıkkk aamin kuzum bnm:))

    YanıtlaSil

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler