2 Eylül 2014 Salı

3. evlilik yıl dönümü Çekimii:)

Bi önceki yazımda tek eksiğin foto çekimi olduğunu sölemiştim saolsun sevgili pek bi anlayışlı canım kocacım beni kırmadı ve ertesi hafta tekrar kostümleri giyinip çekime gittik:)
Çekimimizi fotolarına bayıldığım FİKR-U HAYAL gerçekleştirdi. Hergün bakıp bakıp duruyorum çok güzel oldu hepsi çok eğlendik.Sevgili Esra hanım ve eşi bence Bursadaki enlerden biri.Bu zamana kadar onlardan iyisini görmedim:) şimdi sizi fotoğrafların bazılarıyla başbaşa bırakıyorum ne demek istediğimi anlıcaksınız:))sevgiler...






















Fikr-u Hayal ekibine yaratıcı fotoları için teşekkür eder. Başarılarının devamını dilerim.... :)

2 yorum:

  1. çookk beyendimm ama ben resimlerini hepsi birbirinden güzelll bayıldım kuzummm hep mutlu olun sevdiceğinle..

    YanıtlaSil

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler