9 Eylül 2014 Salı

Fatma Serra ya 6 ay kınası yaptık:)

2 haftada hazırlanıp yapılan bi organizasyon oldu. Annem elbiselerimizi ve şalvarlı takımlarımızı dikti. Çok yoruldukk ama değdi. organizasyonumuz mutlu bi şekilde bitirdik. aksaklıklar olsada 2 haftada yapabileceğimizin en güzelini yaptık die düşünüyorum.
Aksini söyleyen tabiki wardır. saçmalık olduğunu düşünenlerde ama inanın hayata bir kere geliyoruz ve ben hayatımı kim ne der ne düşünür die yaşamayı ablam vefaat ettiğinde bıraktım. o yüzden arkamızdan dedikodu yapanlara selam olsun.o sizin içinizin fesatlığı demek istiyorum.İçimdekileridebi nebze boşalttıktan sonra devam edelim kullandığım malzemelerimin tamamını bursadan ulu caminin civarındaki incik boncuk satanlardan kapalı çarşıdan temin ettim.bi Herşey el emeği göz nuru oldu Ablam bütün organizasyonun en ince ayrıntısına kadar bana bıraktı.ilk giyiceğimiz elbiselerimiz sarı kına yakılırkende mor olsun dedik. Ben aslında sürekli fikirlenen bi insan değilim arada sırada fikirlenesim tutar ve hayal kurup onun türevini alır uygulamaya geçerim:)) buda aynen onlardan oldu. fatoşumun nasibinde ne warsa pıt ayağımıza geldi:) doğum günü tadında oldu biraz ama özençli anneler böle organizasyonlar yapın:) ama yanınızda sizin yerinize koşturabilicek bi kardeiniz arkadaşınız mutaka olmalı :) şimdi sizi fotolarla başbaşa bırakıyorum.
                                       
                                                             Davetiyemiz böyleydi:)




Bu miniğimin kına tepsisi
ulucamiden yastık birde bakır görünümlü şekerlik alıp bunu yaptım üstünede taşlardan ismini yazdım al sana kına tepsisi:)bide püskül ekledik mis gibi oldu:)


kına Tepsimizin önden görünüşü:))






genelde bunların içine lavanta koyuyolar ama biz iğnelik olarak yaptık:) kadiye kumaş aldık tabakla yuvarlaklar kesip ardından yumaklar oluşturduk süsledik. gelen misafirlerimize hediye olarak verdik:)


Kına yakılırken başlarına örtmek için hayal tül aldım çift katlı 2 metre üstlerine taş alıp yapıştırdım. çok hoş göründüler:)


kına yakılırken giyindiğimiz şalvar ve yelekleride annem dikti demiştim:)


Süs püs işi bende:) kenarlarını gümüş iple şekil verip ortalarına boncuk yapıştırdım.:)







yine hediyelerimizden içine lokum koyup tülle bağladık. üstünede püskül taktık:)


Fatma Serra Ablam ve ben anne yarısı olarak aynı giyinmeliyiz die düşündüm:)) Annemde saolsun öfleye pöfleye yaptı ama yinede yaptı. Elerine sağlıkkk annişimmm öpüyorum ellerindenn...


O gün sabah erkenden kalkıp organizasyon yapıcağımız alana gittik. Emrah Ve yiğit Emre nin yardımlarıyla heryeri süsledik:)





bunlar organizasyonlarımın olmazsa olmazı:) görüntüsü inanılmaz hoşuma gidiyo:)



masamıza tütü yaptı annem:)


Bi hediyelerin olduğu bi masa hazırladım bide ikram masası.


Girişe Fatma Serranın 6 ay kınasına hoşgeldiniz yazısı astık.


Pon ponlarımız konsept rengimize uygun tabiki

Saldalyelerin arkasına fiyonlar yaptım tülden

Masaların üstüne pullar attım gümüşlü morlu

Ewett artık ortam hazır:)


Sandalyemizide süsledik

Kınada gelenlere bide bileklik dağıttık


Hediyelerimizin olduğu masa teflerim yine Ebru hanımın ellerinden 



Kına Ekibimiz:)) Öykünün elinde tuttuğu şey duvak yastığı ve duvak:) Tam gelin kınası gibi hazırlandık:)

Pisi pisi bulabilmek için dükkanları talan ettim. en sonunda kapalı çarşıda bi yerde buldum:))
Annemde üstlerine bişiler yapıp süsleyelim dedi ölesonuç bu:)



Taçlarımızı sevgili Dila Hanım yaptı instagramdan kendisine ulaşabilirsiniz.







Öyküm:) canımın dibiii

Elinin üstüne hint kınası yaktık kızımın ama çok durmadığı için pek belli olmadı:)



Misafirleri alana götürmekten tutunda ortamı hazırlama işine kadar herşeyi gerçekleştiren ben ablamın sabahtan çıkıp saat 3 e kadar gelemeyip geç kalmasına acayip kızsamda yüzündeki şu mutlu ifadeyi hiçbişeye deişmem. Ablamı uzun zamandır bu kadar mutlu görmemiştim. İyi ki varsın ablamm:)


Kınamızdan bi kaç video için Tık
Bi tane daha tık
Bi tanecik daha tık:)
Gelenlerin ayaklarına sağlık gelemeyipte haber veren içi kalanlarıda kocaman kucaklıyorum.
Ha bu arada Fatma serranın babası işlerinden dolayı yanlarında olamadı ama maddi olarak tam destek full destek verdiğinden ötürü onada kocaman bi teşekkürümm warr:)) Mehmet abi sen bitanesinnn:)
 Başka bi yazıda görüşmek üzere kucak dolusu sevgiler:)






















2 yorum:

  1. zeynnoşş yaaa bayılıyorum sana ve şu fikirlerine harikasın valla maşşallhh :) ellerine emeğine sağlık güzel arkadaşım ;) ekim ayın da benim minnoşumun yaş günü var ve bizimde böyle güzel fikirlere ve becerikli bi teyzeye ihtiyacımız varrr :)))

    YanıtlaSil
  2. :) saol cnm bnm. oyyy kıyamammm kii ona bennn keşke yakın olsak koşturmana yardım edebilsemm :)

    YanıtlaSil

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler