8 Ekim 2014 Çarşamba

Kısaca Ben :)


1989 Afyonkarahisar doğumluyum. Babam emekli olunca mudanyaya taşındık. 9 yaşındaydım mudanyaya geldiğimde evlendim hala mudanyadayım:) Yani artık mudanyalı sayılırım. 4 kardeşiz ben en küçüğüm hepsinin çocuğu gibi olduumdan ailenin papatya prensesi gibi hissettirirler kendimi.06.06.06 da hayatımın aşkıyla tanışıp 5 yıllık birlikteliğin sonunda evlenmeye karar verdik ve 09.07.2011 tarinde Emocuumla evlendim. Onunla tanıştıktan sonra hep girdiğim ortamlarda ilk ondan bahsederim:) onu tanıdığım için kendimi hep çok şanslı hissederim çok başkadır o:) Fazlasıyla duygusalım, hediyeleşmeye bayılırım.İnsanları mutlu edicek şeylerde yer almak beni inanılmaz mutlu eder. Süprizler en sevdiğim şeydir.Kin tutamam birine kin tutarsam dünyadaki en kötü şeyi yapmış olması lazım bana. En korkutuğum şeydir sevdiklerimi kaybetmek. Emrivakilerden hoşlanmam. Küslükten de hoşlanmam küs kalamam kimseyle canım sıkılır bi kere.Bana bi adım atana ben 10 adım giderim. İnatmayım bazen inadım tuttumu tam tutar:)  Fırtık fırtık gezmeye bayılırım.en çok sevdiğim şehirler Bursa İstanbul ve BODRUMMM:) Son olarak evde bahçede saksıda çayırda bayırda çiçek bakılmasından nefret eden annesinin bedduasıyla bu bölümü okuduğunu düşünen bi Peyzaj Teknikeriyim ben:) [yapay bitkilerden hoşlanırım yaz kış hep rengarek olabiliyolar hem etrafıda kirletmiyolar:))]




2 yorum:

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler