11 Aralık 2014 Perşembe

Renkli Sipariş İle Renkli Yılbaşı çekilişi

Severek alışveriş yaptığım Renkli siparişten bir çekiliş teklifi geldi.
Kabul ettim ve çekiliş yaptık. bi çok insan katıldı geçenlerde sonuçlarını İg hesabımdan açıkladım. aslında bloğumda yapıcaktım fakat burdan çekiliş yapmak benim için zor olucaktı. 29 unda başladı ve 8 aralıkta bitirdim çekilişi.çekilişin sonunda edindiğim bi tecrübeden de bahsetmek isterim bu yazımda; çekiliş sonucundan memnun olmayan bi bayan wardı. İftira atarcasına ne hikmetse hep tanıdıklarınıza çıkmış die bi sürü ıvır ızır yazıp döşeyip bide beni engellemişti. Burdan belki olurda okur die yazıp belirtmek isterim ki bayanın hesabını arkadaşım aracılığıyla inceledim. malesef ki sadece çekiliş için açılmış bir hesap başka hesabıda war mı acaba die merak ediyorum? Bir tane bile fotoğrafı yok hep çekilişlere katılmış hanımefendi. kim bilir böyle kaç tane hesabı war sorusunu akıllara getiriyor:)  neyse buda bana ders oldu ilerde bi çekliş planım war eğer yaparsam sadece çekiliş fotoları olan hesapları kesinlikle dahil etmeyeceğim.Direk engellicem ki boşuna zaman kaybı olmasın:) Neyse biraz Renkli siparişten bahsetmek isterim ben:) Renkli sipariş adı gibi renkli cicili bicili ürünlerin olduğu bi site ben sunumlarıma renk katmak için genelde onlardan alışveriş yapıyorum:)) sizde alışveriş yapmak isterseniz sitesine üye olup alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz. Sevgilerr...:)

Renkli Sipariş Web sitesi İçin bi TIK
Renkli sipariş blog için bi TIK
Renkli sipariş Üyelik için bi TIK






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler