27 Şubat 2015 Cuma

TapTazem Baltazem 1 yaşında:)

Aylardır hazırlandığımız Fatma Serramın 1. yaş gününü kutladık.
Ayrı şehirlerde olunca o kadar zor oluyor ki anlatamam. Ablam işten güçten vakit bulup mekan bulucakta inciğini cinciğini düşünücekteee ben hazır partiye gidicem mümkün mü tabikide mümkün deil:) Bi kere taptazemin doğum gününde misafir gibi gitmek tabiki bana yakışmazdı elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım inşallah gelen misafirlerde aile fertlerimde doğum gününden memnun kalmışlardır. Tek derdim ileride Teyzoşum aşk olsun böyle şeyler warmış benim zamanımda neden banada yapmadınız demesin diyeydi. Nasıl sewiyorum onu bi bilsenizz:)) Kendim doğursam anca bu kadar sewerdim sanırım:)
Neyse gelelim mekanı nasıl bulduğumuza:) İyiki bloğum war ve iiki  minik kuş blog u takip ediyordum. incelerken bi baktım Ankarada yapılmış buda bana ışık oldu. Ankarada bildiğim tek bi mekan bile yoktu. o yüzden Elanın 1 yaşı bana baya ışık tuttu bu konuda. Kendisine çok Teşekkür ederim:) Bursada olsa pastacım war sevdiğim bi çok mekan war fakat parti hiç bilmediğim Ankara  da olunca mecburen minik kuş blogdan fikirlenip yaptım kendimce bişeyler:) pastacısını ve partisini yaptığı mekanı paylaşması baya bi yükümü hafifletti doğrusu. doğum günü konsepti tabikide cupcake idi:) Teyzesinin yeğeni:) Farklı bi tasarım olsun die renklerini belirlediğim şekilde tasarlattırdım. Bence çokta güzel oldu:) Elbiselerimizi Bursada bi ablamıza diktirdim. Evde dikişler yapıo. Ona destek olmuş olduk hem:) 2 waliz eşyayla gittim ıvır zıvır doluydu içi:) Teşekkkür ediceğim bi çok insan war aslında;
Scarpettanın tatlı sahibi Birsen hanıma
Enfes Pasta ve cupcakeleri için Badem pasta atolyesi Seval hanıma
Yaptığı herşeye bayıldığım Harfini Seç e:)
Organizasyonlarımda kullanıcak mutlaka bişeyler bulduğum Renkli Sipariş e KocamaaaannnTeşekkür ederim:)
Desteklerinden dolayı başta Emocuğum olmak üzere Ablam Mehmet Abim Annem ve kar kış demeden terzinin yollarını bi türlü ezberleyememem dolayısıyla bana eşlik eden sevgili kuzenim Merveye sonsuz kocaman Teşekkür ederim. Fatma Serra için yapılan 2. organizasyonda desteklerinizle tamamlanmış bulunuyor.
Bu arada ablama özellikle teşekkür ederimm kii yaptığım organizasyonda Zeynep ben şurasını şöyle olsun istiyorum bile demedi herşey ben nasıl istersem o şekilde oldu. Azıcık kaprisliyimdirde organizasyon konusunda :P Beni çektiği için ayrıca teşekkür etmek istedim:)
Hadi şimdi Fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum sizi;)





































Kızımız rahat durmayıp pastayı parçalamaya kalkınca net fotoğraflarımız çıkmadı ortaya :)
Cake Smash yaptığımızdada ayağına pasta değdi die kıyameti koparan kız sanki Fatma Serra değildi :))))



Kucak dolusu Sevgilerle. Gelen herkesin Tekrardan ayaklarına sağlıkk şimdilik Hoşçakalın:)

2 yorum:

  1. nice mutlu musmutlu yıllara ballı lokma ailenle teyzoşunla,sevdiklerinle.her ayrıntı,herşey çok güzel gül yüzünüz daima gülsün mutlu yaşlar :)

    YanıtlaSil
  2. canım münümmmm güzel dileklerin için teşekkür ederizz öppüyorum kocamannn:))

    YanıtlaSil

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler