19 Şubat 2015 Perşembe

tuvalden pano yapımı:)

Tuvallere hep resim yapıcaz die bi kaide yoksa değişik bişiler istiyorsanız bi kaç tuval siyah beyaz
boya bide simli karton alıp kolları sıvayabilirsiniz:) Hadi o zaman başlayalım ;
Malzemeler;
-Simli karton (istediğiniz renk olabilir ben altın sarısı kullandım)
-Tuval (kaç adet yapmayı planlıyorsanız)
-Fırça
-Maskeleme bandı(Evde koli bandı wardı ben ondan kullandım)
-Siyah Beyaz akrilik boya (yada hangi renk yapmak istiyorsanız)

Cetvelle ölçerek eşit aralıklara bölün tuvalinizi
Daha sonra bantla bölümleri çizgilerin üzerinden ayırarak boyayabilirsiniz.
Ben bir gün beyaza boyadım kurumasını bekledikten sonra ertesi günü bantların yerini değiştirerek siyaha boyadım. Burda bandı kullanma amacımız düz çizgiler elde etmek böylece daha düzgün görünmesini sağlamak.









Simli Kartondan cetvel yardımıyla Eşimle baş harflerimizi kesip üzerine yapıştırdım.ve Sonuç:)




Kendinize iyi bakın şimdilik bu kadar:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler