6 Mart 2016 Pazar

Taptazem 2 Yaşında :)

Merhaba yine çok uzun zaman oldu yazmayalı... Fatma Serra 2 yaşına girdi.
Bu süre zarfı içinde ablamlar Ankara'dan Bursa'ya taşındılar. Bu durum beni fazlasıyla memnun etti Ankara bildiğim bi yer olmadığından geçen sene araştır taraştır zorlanmıştım çok. Buradan oraya yaptığım malzemelerin taşınması da cabası idi. Doğum günlerindeki hazır konseptleri sevmiyorum özel ve değişik olmalı...

Hazır konseptler mesela Barbie falan gibi kromsu geliyor her şeyi beğenemem zaten ben:))) O yüzden kendi kendime yıldızdan tema uydurup tasarlayıp kolları sıvadım... Herkese olmuyor bu kadar ilham perilerim gelemiyor.Birde Fatma Serra ya özel olsun istiyorum... İnsanlar özel günlerinde ne yapabiliriz diye soruyorlar fakat hop tıkanıp kalıyorum öyle zamanlarda...bazen de fikir veriyorum ama karşıdaki ya tam anlamamış yada kendinden bir şeyler katmaya çalıştığından verdiğim fikrin dışında başka şeylerle karşılaşıyorum o yüzden kimseye fikir vermek istemiyorum...(tabi ki istisna insanlar var bu arada)

Çok üstüme gelindiğinde inanılmaz agresifleşiyorum falan biraz sıkıntılıyım:) her şey mükemmel olsun istiyorum ben bir şeyleri yaparken. Aman bu da böyle oluversin dedikleri an elim eteğim çekiliyor... Karışılmadığın da daha güzel oluyor her şey onu bildiğinden kendi giyecekleri kıyafetlere bile karışmaz ablam:) Eniştem de sağ olsun Zeynep kızım iflas ettirdin beni buna ne gerek var demez:)


Resimlere geçelim dimi.. Rabbim ömür verirse taptazemin 3. yaşında görüşmek üzere:)


Momijim için bir tık




 Cupcakelerim tabiki Ayşe hanımın ellerinden
Sayfası için bir tık




Bizim kıyafetlerimizi sevdiğimiz bi ablamız dikti. Onun adresi sayfası falan yok kendi evinde yapıyor bu işi sevmediğim insanlara bir şey dikmem senin anlayacağın der kız:)) Çok tatlıdır. Geçen senede o dikmişti. Rabbim sağlık versin bu işi devam ettirsin inşallah çok memnunum kendisinden. 

Buda benim tayfa eksiklerimiz var bu resimde ama:)

Asapam:)




bu güzel kartlardan satın almak için tık harika şeyler var bilmeyenler için diyorum:)

PASTAMIZ
Ayse hanıma hayalinizdeki pastayı söylersiniz o gerçek halini size teslim eder:)

Masa üstündeki Fatma Serra yazısı geçen seneki doğum günümüzden ama görmeyenler için buraya bi tık yapıp sipariş için iletişime geçebilirsiniz:)










Çadırımızı tabi ki happy joy kids :)




















hediyeliklerimizi begendiyseniz ve siparis vermek isterseniz biTık





Sizde minik ışıklı köyden isterseniz bi tık







Gelen gelemeyen herkese buradan bir kez daha teşekkürler...


Fatma Serra' m nice yaşlara benim minik prensesim. Seni çok seviyorum. Nice güzel yaşlarını görmek nasip olsun bize....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler