15 Ağustos 2017 Salı

2017 kalkan tatilimiz

Herkese uzuuuun bir aradan sonra Merhaba:)

Instagramdan bir çok kişiden msj aldım kaldığımız otelle ilgili o yüzden bir çırpıda tatili yazıp size buradan ışık tutmak istedim.Belki tatil planı yapmak için araştırmalar yapanlar vardır aramızda :) Öncelikle Bursa dan Antalya yönüne gidicek yolcularımızın dikatini buraya toplamak istiyorum kendinize bir harita çıkartın burdan giderken uğramak isediğiniz yerleri işaretleyin nerede ne kadar kalmak istiyorsunuz güzel bir plan çıkartın o kadar zevkli ki yolculuk dura dura 4 günde gidersiniz :))))  neyyseeee gelelimmm meseleye haritalar hazır mııı başlıyoruz öyleyse
Bu yaz öle bir yere gidip bütün tatilimi orada bitirmek istemedim. Bursadan yola çıktık ilk durağımız Afyonkarahisar idi:) Ben Afyonda doğdum. Hem halamı ziyaret ettik hemde ilkokul arkadaşlarımı ziyaret ettim:) 2 sene birlikte okuduk ama sanki hep berabermişiz gibi karşıladılar beni o kadar mutlu oldum ki anlatamam. En güzel günlerimin geçtiği yer benim için bi başka...

Afyonda bir kaç gün kaldıktan sonra Isparta yolunu tuttukk. Lavanta diyarı keçiborlu kuyucak köyü ne gittik burada 6. yıl çekimlerimizi gerçekleştirdik:)

Tam gün batımında köyde olduk köyde kalıcak yer yoktu:( Ispartada Öğretmen Evinde bir gece konakladık. Daha sonra tekrar yola çıktık bu sefer kalkan yolcusu kalmasındı. Fakat araba sürmekten o kadar sıkılmıştım ki (Emrah saolsun hiç sürmez) bi an önce otele gitmek istedim böylece Burdur daki Salda Gölü ne gitmeye üşendim:( gitmedim.
Yolda giderken bir yerde mola verdik. güzel manzarası vardı.

Kahveleri bitirip ordan yola devam ettik Düden tabelasını görünce kayıtsız kalamayıp birde oraya çevirdik rotamızı Kafa nereye biz oraya yani:))

Yolda giderken gözüme hoş gelen yerlerde duraklayıp fotoğraf çekilmeyide ihmal etmem :)))

Veee Kalkana geldikkkk.....

Kalkanda neden kaldım söyliyim sonsuzluk havuzu olan bi otel tercih etmek istedim.Araştırırken Emrah Kalamar Otel i bulmuş. gösterdi aslında kaşta kalıcaktık son anda vazgeçip burayı tercih ettik.
Fotolarına bakınca pek içime sinmemişti aslında ama gittiğimde yanıldığımı farkettim biz dublex lerden birinde kaldık. Oda olarak memnun kaldım. Kahvaltısını çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Daha başarılı kahvaltılar hazırlanabilir bence. Kahvaltı hariç genel olarak otelden memnun ayrıldık.
Odanın fotoğraflarını çekmeyi unuttum:( Otelden birkaç kare paylaşacağım;

Buda evlilik yıldönümü kutlamamızdan bir kare:)

Kaldığımız odanın balkonundan bir kare.

Otelden bir manzara.

Kalkana gelip Kaputaj Plajı na gitmemek olmazdı. Kaputaja gidicekseniz sabahın erken saatlerinde gidin biz saat 9 da gitmemize rağmen baya insanlar vardı. Zaten geç gelirseniz arabanızı park etmek için yer bulmanız oldukça zor olucaktır.

Kalkana geldikten sonra Emrah rahatsızlandığı için öle planladığım gibi dolu dolu geçmedi:(

Birgün de Tekne turuna çıktık. Seabird le tekne turuna sakın çıkmayın pişman olursunuz:)
Kaptan kendi kafasına göre bi yerlere götürüo gösterdikleri hiç bir yere götürmediler.

7 günlük tatil 2 gün gibi bitip geçti gitti.

Dönüşte duraklayarak geri döndük.
Marmarise Kuzenime uğradık
 Sonra Palamutbüküne arkadaşımızı görmeye gittik. Ordan Aydın Sonrada Bursa:) Seneye Marmaris tarafına gitmeyi planlıyorum çünkü bayıllldımmm harika görünüyodu.

Palamutbükü'nde bir gece konakladık. Burda da Bük pansiyon da konakladık.
Sessiz sakin kafa dinleyebilceğiniz bir yer.

Palamütbükü Datça arası bir kare..

Palamutbükünden dönüşte Aşıklar yolunda da biraz çekim yaptık:) Arkadaşım mutlaka uğrayın demişti:))Ersin Burdan da Sevgiler arkadaşım:)))

Umarım sorularınızn cevabını verimli şekilde vermiş biraz olsun tatil planınız için ışık tutmuş olabilmişimdir. sevgiler...
Bu arada gitmeden Ezgi nin bloğundan notlar almıştım ama Emocum hasta olunca gerçekleştiremedim belki size ışık olur Ezgi nin bloğu için bir TIK TIK :))